Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Hoe creëer je nieuwe trends en mogelijkheden?

Focus op trends en positie Europa tijdens Fresh Connections in Rotterdam

Dit jaar organiseert de PMA (Produce Marketing Association) voor het eerst een Fresh Connections in Nederland: Rotterdam. Ze hebben dit jaar voor Nederland gekozen om hier meer inzicht te geven in de laatste trends op het gebied van consumenten en de retail.

Het event is verdeeld over twee dagen (29 en 30 april). Op dag 1 is er een conferentie met veel netwerkmogelijkheden en op dag 2 zal er een tour plaatsvinden.

Tijdens de conferentie zal het volgende onderwerp aan bod komen: Europa's positie in de wereldwijde AGF-sector. Hier zullen onder andere Ge Happe van Ahold en Cindy van Rijswick van de Rabobank over spreken. Tevens zal er over de nieuwe trends gesproken worden met opnieuw Ge Happe en Oleen Smethurst van Costco Wholesale.

Voor meer informatie over het programma of om je aan te melden:

www.pma.com/fc-netherlands

Publicatiedatum: