Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
45.000 artikelen op 14.000 m2 oppervlakte

Sligro opent nieuw concept in foodservice in Maastricht

Gisteren, 10 maart, werd de grootste Sligro-vestiging van Nederland geopend. Ruim 45.000 artikelen op een vloeroppervlakte van wel 14.000m2.


Klik hier voor de video van de opening

Koen Slippens legt uit wie er met dit volledig vernieuwd concept in foodservices wordt bediend: "Simpel, onze klanten. Maar als de vraag en behoeften van je klanten verschuiven, dan verschuif je mee. Zeker als je marktleider bent, zoals wij. Je kunt je koesteren in die positie, of proberen nog meer afstand te nemen. Wij willen nog meer afstand nemen. Weglopen van de rest. Door een nog gevarieerder aanbod te bieden. Maar ook door meer te brengen dan alleen goede producten. Want daarmee kunnen wij ook voor onze klanten verschil gaan maken. Trends in food volgen elkaar in snel tempo op. Er kan en gebeurt steeds meer. Als je als chef daarin mee wilt en als je gesprekspartner voor je gasten wilt blijven, zul je bij moeten blijven met je kennis. Daarin willen wij faciliteren. Dat gaat verder dan het niveau van producten en assortiment. Onderscheid maak je ook in hoe je je bedrijfsvoering hebt georganiseerd. Als je als ondernemer dagelijks moet zwoegen en dat is de realiteit, ontbreekt vaak tijd voor reflectie. Op zakelijke aspecten. Op je calculaties. Je inkoop. Hoe je je marketing voor elkaar hebt. Nee, wij weten het niet beter dan ondernemers zelf. Maar wij ontmoeten er dagelijks duizenden. Die ervaringen en kennis willen we graag delen. De opzet van Maastricht, die de blauwdruk is voor alle andere vestigingen, draait deels om die adviesfunctie. Maar ook bijvoorbeeld dit platform, Foodbrigade. We willen graag de kennis en ervaringen van andere horecaondernemers en chefs toegankelijk maken.."
Publicatiedatum: