Grote Europese promotiecampagne voor Marlene-appelen
De campagne werd op 28 januari gelanceerd in Italië en Spanje, met de Marlene®-wedstrijd waarbij in elk land vier keer de hoofdprijs te winnen was: een week gratis vakantie voor twee personen in Zuid-Tirol. Ook werden er 400 cadeaubonnen weggegeven, van €40 voor kleding en accessoires van de online winkel van Spreadshirt. Tot aan 31 maart kunnen alle consumenten van Marlene® deelnemen aan deze wedstrijd, door naar de website www.win.marlene.it te gaan en de 9-letterige code in te voeren die onder elke blauwe sticker op elke appel zit.
Belgische en Cypriotische fans van Marlene®-appelen kunnen ook hun geluk beproeven: in België zullen er van 10 februari tot 31 maart 100 giftvouchers van elk €40 worden weggegeven, en één hoofdprijs (de vakantie naar Zuid-Tirol), terwijl Cyprioten van 12 maart tot 25 april 100 cadeaubonnen van €40 en twee hoofdgeldprijzen van elk €1000 kunnen winnen.
In alle landen waar de wedstrijd wordt gehouden, staat ook een hele reeks andere activiteiten gepland, zoals online en offline reclame, social media marketing en intensieve PR. Bij het naderen van haar twintigste verjaardag, blijft Marlene® het pad van de Europese uitbreiding volgen. Na de successen die behaald werden in Italië en Spanje, bestaat de hoop dat exploitanten en eindgebruikers in België en Cyprus het merk ook zullen waarderen. Marlene® biedt garantie van kwaliteit, deskundigheid, territoriale identiteit en smaak.
Voor meer informatie:
Sabine Oberhollenzer
VOG
Tel: +39 0471 256722
www.marlene.it