Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Rewe Group: meer dan 300 nieuwe vestigingen in binnen- en buitenland

De Duitse Rewe Group heeft haar concurrentiepositie dit jaar door middel van bedrijfsuitbreiding en door doelgerichte acquisities in binnen- en buitenland consequent verbeterd, zo meldt de Duitse website Gabot.de. Ook in de modernisering van het bestaande filialennetwerk werd aanzienlijk geïnvesteerd. De Keulse bedrijfsgroep, die met een omzet van meer dan 50 miljard euro (2012) één van de leidende handels- en toerismeconcerns in Europa is, opent in 2013 in Europa meer dan 300 nieuwe vestigingen van Rewe, Penny, Billa, ADEG en toom bouwmarkten.
 
De Rewe Group geeft met het oog op de demografische veranderingen de voorkeur aan vastgoed in de buurt van steden, waarbij tegelijkertijd sprake is van een goede aansluiting op het verkeersnet. Vestigingen die de klanten een kwalitatief hoogwaardige en uitgebreide productverzorging bieden, worden in toenemende mate van strategisch belang.
 
"We zullen verder groeien op de concurrerende Duitse markt, ook door eigen projectontwikkeling. Daarvoor willen we de beste standplaatsen met de beste ligging. Onze partners bieden wij daarvoor niet alleen de hoogste exploitatiekwaliteit, maar ook jarenlang gegarandeerde huurinkomsten", zegt dr. Christian Mielsch, bestuurslid van de Rewe Group.
 
"Rewe ontwikkelt zich onveranderd dynamisch. De reden hiervoor is dat we voor elke vestiging van 500 tot 5.000 vierkante meter een passend een succesvol concept hebben. Moderne assortimenten met een groot aanbod aan biologische en regionale levensmiddelen zorgen voor evenveel succesgarantie als openingstijden, ligging en bereikbaarheid van de supermarkten", vult Stephan Koof, nationaal expansiedirecteur bij Rewe, aan.

 
Publicatiedatum: