Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
seizoen geopend met nieuwe look en feel

Verkoopseizoen van Europese Sweet Sensation peren start deze week

Deze week start het verkoopseizoen van Europese Sweet Sensation peren. In Nederland, België, Italië en Engeland hebben telers in de afgelopen maand met de grootste zorgvuldigheid de lekkere Sweet Sensation peren geplukt. Deze bi-color peer is ook dit jaar weer uitstekend van smaak, kleur en kwaliteit.

In de afgelopen jaren is Sweet Sensation vooral verkocht in Frankrijk, Duitsland, België en de UK. Nu er meer volume beschikbaar komt in Europa, wordt de afzetfocus uitgebreid naar onder andere Nederland en Scandinavië. Maar ook overzeese bestemmingen behoren tot de potentiële afzetmarkten. De verkoop van Sweet Sensation wordt extra ondersteund met een vernieuwde merkidentiteit en verleidelijke communicatiemiddelen.



Onderscheidende merkidentiteit
Sweet Sensation heeft niet alleen een nieuw beeldmerk. Ook de nieuwe slogan 'Love at first Bite' benadrukt de onderscheidende kenmerken van de peer. Ingmar van den Doel, voorzitter van de Global Marketing commissie, vertelt: "Met de vernieuwde merkidentiteit versterken we de meerwaarde van Sweet Sensation richting teler, retailer en consument." Op www.sweet-sensation.eu worden consumenten geïnspireerd door de mogelijkheden van deze heerlijke peer.

Vooruitblik
"LVE en haar licentiehouders zijn ervan overtuigd dat de Sweet Sensation zich ook dit jaar in de markt zal bewijzen" aldus Bert Wilschut (salesmanager bij LVE) . "De peer valt niet alleen op door haar mooie rode kleur maar ook door haar zoete en frisse smaak. De peer kan zowel geschild als ongeschild gegeten worden. Zowel voor telers als retailers biedt deze peer volop kansen op een mooi rendement."



Voor commerciële en productinformatie kunt u contact opnemen met Ton van Wiggen van The Greenery bv, tel: 0654 37 87 00 of e-mail: t.vanwiggen@thegreenery.com

Publicatiedatum: