Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Ton Janssen, Tasty Tom:

"We blijven de handel ondersteunen met promotie-acties en artikelen"

Op 19 september 1995 was de eerste veildag voor de Tasty Tom. Sindsdien is de Tasty Tom uitgegroeid tot een onderscheidend merkproduct. De zeven telers van deze beproefde trostomaat werken intensief samen door onder meer de zaai- en oogstseizoenen op elkaar af te stemmen. Als de ene teler met de oogst start, beginnen bij een ander de plantjes pas net te groeien. Zo zijn er het hele jaar door verse Tasty Tom-tomaten verkrijgbaar bij de groenteman, in de supermarkt en in restaurants.

"Deze herkenbare trostomaat is grenzeloos geliefd door zijn 'bite' en smaak in alle varianten. Je eet hem bij het ontbijt, als tussendoortje, voor de lunch, als snack en traktatie, bij de borrel, verwerkt in het diner of gegrild op de barbecue. Tasty Tom is een unieke smaaktomaat", legt Ton Janssen uit, voorzitter van de telersvereniging. "Als teler krijg je het gevoel dat je een echte 'specialty' teelt en niet een bulkproduct.
Daar zijn we trots op."

"Leuk zijn de toenemende reacties via de mail en zelfs met de post van Duitse consumenten, die onze tomaten helemaal geweldig vinden. Dat is een enorme stimulans voor de telers om voort te gaan op de ingeslagen weg en alleen op smaak te blijven telen", vervolgt Ton. "We blijven ook de handel ondersteunen door promotieacties tot op de winkelvloer en ook met promotie artikelen. De Tasty Tom tas is daarbij een echte topper geworden en daar zijn er dan ook al meer dan 50.000 van verkocht.Ook deze herfst zullen we weer met nieuwe ideeën komen en zorgen dat de handelaren steeds weer iets nieuws krijgen rond om deze populaire tomaat."

www.tastytom.nl

Publicatiedatum: