Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
New Season Market-natuurvoedingswinkels, Verenigde Staten

Afzet biologische druiven verdrievoudigd dankzij creatieve merchandising

New Season Market, een Amerikaanse natuurvoedingsketen met 14 vestigingen, heeft onlangs een verkoopwedstrijd gehouden voor biologische Air Chief druiven van Sun Pacific en het resultaat heeft alle verwachtingen overtroffen. 

De winkels van New Season Market zagen de afzet van biologische druiven gemiddeld met ruim 200% stijgen ten opzichte van dezelfde periode van vorig jaar en in het winnende filiaal, geleid door Ashley Phieffer, steeg de omzet met maar liefst 419%. New Season Market laat weten dat Phieffer en haar team niet alleen een prachtige display voor de Air Chief biologische druiven creëerden maar dat hun druivenafzet gedurende de promotieperiode ook nog eens ruim 11% van de totale AGF-afzet vormde. 

 
Ashley en het winnende team

“Als de AGF-managers van New Season Market een sales-uitdaging krijgen, dan sneuvelen de verkoopramingen gegarandeerd," aldus Jeff Fairchild, AGF-directeur van New Season Market. "We zijn de samenwerking met Sun Pacific aangegaan, teler van de biologische Air Chief druiven en hebben onze filialen uitgedaagd om al hun creativiteit en marketingvaardigheden te gebruiken om deze wedstrijd tot een succes te maken."

"Door onze biologische druiven onverpakt aan te bieden, komen we niet alleen tegemoet aan de wens van onze klanten om de druiven voor aankoop te proeven maar ook aan onze kernwaarde om het milieu te sparen door ons plasticverbruik te reduceren. Daarnaast spelen de ongeëvenaarde kwaliteit, smaak en 'bite' van Air Chief druiven natuurlijk ook een belangrijke rol want onze klanten zijn er dol op," voegt Fairchild eraan toe. 


De display in de New Season Market-winkel in Progress Ridge 

“Onze bioverpakking is er één van 9,5 kilo," vertelt Melissa Heinrich, vicedirecteur Vineyard Category Development bij Sun Pacific. "De trossen wegen minimaal 340 gram en hebben de kenmerkende taps toelopende vorm. Deze met de hand geselecteerde trossen worden verpakt op luchtkussenfolie, gevolgd door een binnenzak en tot slot papier zodat we er zeker van zijn dat onze biologische druiven hun bestemming in optimale conditie bereiken en klaar zijn om in de winkel uitgestald te worden."

Voor meer informatie:
Kate Reeb
Sun Pacific
Tel: +1 (213) 612-9957
kreeb@sunpacific.com
www.sunpacific.com

Publicatiedatum: