Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Publieksprijs Smurfit Kappa voor aardappelbox Nedato

Vorige week donderdag reikte Smurfit Kappa in het Experience Center in Oosterhout de Innovation & Sustainability Awards uit voor de meest innovatieve en duurzame verpakkingen binnen het bedrijf én koos het publiek een favoriet. Uit de 180 inzendingen was de Nedato Aardappelbox genomineerd voor de Retail Ready Packaging Award 2018.

In totaal werden negen prijzen uitgereikt in diverse categorieën, verdeeld over innovatie (Consumer Packaging, Retail Ready Packaging, Industrial Packaging & Display) en duurzaamheid (Product, Supply Chain & Social). Slechts zeven verpakkingen uit onze categorie (Retail Ready Packaging) behaalden de finale. Onze Aardappelbox zat helaas niet bij de beste twee verpakkingen in de finale. Maar het publiek dacht daar anders over. De Nedato Aardappelbox werd namelijk bekroond met de Publieksprijs 2018! De 10 winnende ontwerpen en initiatieven gaan door naar de Europese Innovation & Sustainability Awards op 16 mei 2019.

Tijmen Reemst (bedrijfsleider) en Milou de Haan (trade marketeer) waren aanwezig tijdens dit feestelijke event en namen de award in ontvangst. “Het was echt een hele beleving om hierbij aanwezig te zijn. De aardappelbox is ontzettend goed bedacht door Nedato en de ontwerpers van Smurfit Kappa en daar mogen we best trots op zijn! We hebben veel nieuwe inspiratie opgedaan en gaan daar enthousiast mee aan de slag de komende periode”.

Publicatiedatum: