Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FruitMasters wint Disney-award tijdens Disney Licensing Showcase

Koninklijke FruitMasters ontvangt als eerste licentiehouder een award van The Walt Disney Company. FruitMasters wint de prijs in de categorie Food, Health & Beauty tijdens de Benelux Licensing Showcases. Het is voor het eerst dat Disney deze prijzen uitreikt aan haar licentiehouders op het gebied van innovatie en inzet in de ontwikkeling van een gezond food portfolio.

Het concept Smulfruit is volgens Disney het beste voorbeeld van een concept dat kinderen stimuleert om elke dag gezond te eten, door de inzet en het gebruik van de fun en emotie van de Disney karakters. Smulfruit stimuleert het herhaaldelijk eten van fruit onder kinderen met kleurrijke verpakkingen en hippe stickers van Frozen, Toy Story en Monsters & Co. Kinderen kunnen daarnaast sparen voor Disney Emoji bagclips.

Smulfruit campagne
“De magie van Disney wordt op deze manier toegevoegd aan een alledaagse gezinssituatie,” zegt Anne-Florence Sattonnay. Zij is directeur Licensing FMCG en Healty Living bij The Walt Disney Company France, Benelux, Maghreb en Franstalig Afrika. “Fruit is een belangrijk onderdeel van een gezonde levensstijl. Wij vinden het gezonde product in combinatie met de spaaractie briljant. Disney is ervan overtuigd dat het concept consumptie verhogend werkt door de fun en emotie van Disney en de spaaractie.”

Koninklijke FruitMasters is trots op de samenwerking met Disney. Het doel van de Smulfruit campagne is om de liefde voor Disney om te zetten in een voorkeur voor fruit. “We merken dat kinderen het leuk vinden om fruit te eten,” zegt Helen Schoots, marketeer bij FruitMasters. “De huidige campagne ontketent opnieuw een Disney-rage. De keuze voor fruit door kinderen wordt leuker en makkelijker voor ouders.”

Publicatiedatum: