"Er is een groeiende trend van klanten die geïnteresseerd zijn in waar hun voedsel vandaan komt. Ze willen ook zien hoe het wordt geteeld en geoogst", zei Marketing Projects Manager, Nick Wishnatzki. "Ons doel is om de toeschouwer van dichtbij te laten zien hoe de bessen van ons veld in hun winkelwagentje terechtkomen. Het zien van het harde werk en de zorg die bij de teelt komen kijken, geeft je echt een nieuwe waardering voor die bessen in je koelkast. "
Bessenteler Wish Farms heeft aangekondigd dat bezoekers van de Fresh Summit Expo van de Produce Marketing Association in oktober de kans krijgen om een virtuele rondleiding door het teeltbedrijf te krijgen.
In de video's zijn het aardbeienbedrijf van Wish Farms in Duette (Florida) en het blauwe bessenbedrijf van Wild Goose Farms in Umatilla (Florida) te zien.
Wish Farms is van plan om de video's te promoten via haar social-mediaplatforms. Ze zullen Oculus GO-headsets gebruiken tijdens de expo, die volgens het bedrijf de nieuwste virtual reality-technologie is die door Facebook is ontwikkeld. Bezoekers kunnen bij Wish Farms' vinden bij standnummer 3511.
Voor meer informatie:
Nick Wishnatzki
Wish Farms, Inc.
Tel: +1 (813) 752-5111
nick@wishfarms.com
www.wishfarms.com