Kanzi trapt het nieuwe Europese appelseizoen af met topkwaliteit appelen in de Europese supermarkten. Kanzi telers lieten weten dat, geholpen door de mooie zonnige zomer, in heel Europa de bloeiperiode uitzonderlijk goed is geweest en ze een hoge kwaliteit smakende appelen is geoogst.
Na 152 dagen groei liggen de Kanzi appelen weer in de schappen van de supermarkt om consumenten te verleiden. Kanzi’s karakteristieke rode kleur, de sappigheid, knapperigheid en de balans van zoet en zure smaak sluiten perfect aan bij de voorkeuren van consumenten in heel Europa.
Het hele jaar door verkrijgbaar
Een van de pluspunten van Kanzi is de verkrijgbaarheid. Met wereldwijd meer dan 1.600 Kanzi-telers en een gespecialiseerd toegewijd kwaliteitsteam, is de variëteit het hele jaar door verkrijgbaar. Bert Blokzijl, Global Kanzi Variety Manager: ”We zijn nu zover dat we met de aanvoer vanuit het zuidelijk halfrond het gehele jaar in Europa verkrijgbaar zijn. De toewijding van Kanzi- telers en de goede groeicondities beloven een superieure kwaliteit nieuwe oogst appelen.”
"The Power of Great Taste"
Kanzi lanceert dit jaar een nieuwe Europese campagne: The Power of Great Taste. Doel van de campagne is de smaak van Kanzi te communiceren en de Kanzi beleving bij een breder publiek onder de aandacht te brengen. De campagne van dit jaar bestaat onder andere uit: brede consumenten-activatieprogramma’s, Spotify campagnes, Sociale mediacampagnes en proeverijen en samplings door heel Europa. Het merk wil consumenten blijven verleiden om Kanzi te proberen en The Power of Great Taste te laten ervaren.
Voor meer informatie:
Kanzi
www.kanziapple.com