Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Mela Val Venosta vernieuwt co-branding met Disney

Een paar dagen na het begin van de oogst komt Mela Val Venosa opnieuw met een Disney-Val Venosta verpakking.

Het is een co-marketingoperatie die Mela Val Venosta, een teler van puur en gezond fruit, en het filmamusementsbedrijf Disney met elkaar combineert. Smaak, echtheid en plezier in één pakket.

De Disney Val-Venosta verpakkingen bevatten vier zoete gala appelen, perfect voor kinderen, en twee stickers uit de stickercollectie. De personages uit Frozen en Cars 3 zijn erg geliefd bij kinderen en deze kunnen worden verzameld op een poster die wordt verspreid door de verkooppunten. Deze poster is tevens te downloaden op de site van Mela Val Venosta http://www.vip.coop/it/disney/disney/40-0.html. 

Het is de perfecte, gezonde snack voor kinderen met een vleugje magie.

 

"Ik ben heel trots op deze samenwerking. Het belangrijkste doel is dat we aan de verwachtingen van de consument kunnen voldoen terwijl we een alternatief bieden voor ongezonde snacks. De verpakking geeft daarbij ook nog eens vreugde en kleur aan het versassortiment", zegt Benjamin Laimer, marketing manager bij Mela Val Venosta.

"VI.P. is een partner die in staat is om innovatieve producten te bieden. Ze weten zich goed in de markt te positioneren waardoor de consument wordt aangetrokken", concludeert Laimer.

Publicatiedatum: