Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Workshops verkoopgesprek

"Anders nog (n)iets?, dat kan beter!"

Het is herkenbaar. Medewerkers die het standaard riedeltje doen in de winkel. In de supermarkt staat soms bij de kassières zelfs op het beeldscherm aangegeven wat ze moeten zeggen. "Dat leidt ertoe dat er correct wordt gehandeld, maar binnen onze speciaalzaken streven we toch meer na dan alleen maar ‘correct’. De dooddoener ‘anders nog iets?’ is hier een mooi voorbeeld van. Dit is ook in veel speciaalzaken vaak te horen…. Met de verkeerde toon erbij kan het al snel door de klant worden opgevat als: ‘anders hoeft u zeker niets meer, want ik was net even met wat anders bezig toen u de winkel in kwam, en dat stoort toch wel behoorlijk’. Dit kan anders", vindt ADN.

"De medewerkers zijn meestal het gezicht en hét aanspreekpunt voor de klant: ze zijn niet alleen verkopers maar tevens adviseurs en jouw visitekaartje. Goede verkopers(sters) zijn dus erg belangrijk in de winkel. "Daarom spreken wij ook niet van personeel maar van medewerkers en biedt ADN sinds dit jaar workshops voor medewerkers aan.

Je medewerkers werken mee aan het succes van de winkel. Zij zorgen dat de klant blij is over zijn aankoop of met het advies dat hij/zij heeft gekregen. Omdat we dikwijls te maken hebben met mensen, die of al heel lang in het vak zitten, of erg jong zijn of alles wat daartussen ligt, hebben we als ADN een kans gecreëerd om de medewerkers nòg beter te maken.

Workshop verkoopgesprek: 'Anders nog (n)iets?'
Tijdens de workshop Verkoopgesprek worden diverse gesprekstechnieken besproken en geoefend, worden voorbeelden gegeven hoe je de service in je winkel nog verder kunt verbeteren, bijvoorbeeld door je klanten te verrassen. Alle deelnemers weten aan het eind van de avond hoe zij kunnen inspelen op onbewust koopgedrag van de klant. Zij kunnen dit al de volgende dag in praktijk brengen.

Data workshops 'Anders nog (n)iets?'
2-10-2018 Verkoopgesprek, locatie: Postuma, IJsselmuiden

23-10-2018 Verkoopgesprek, locatie: Rational, Almelo

31-10-2018 Verkoopgesprek, locatie: Van Aarle, Schijndel

6-11-2018 Verkoopgesprek, locatie: Liefting, Heiloo

13-11-2018 Verkoopgesprek, locatie: VersAlert, Utrecht

20-11-2018 Verkoopgesprek, locatie: Boonstra Verswaren, Peize (was 30-10-2018, maar is verzet naar november)

Tijd van aanvang: 19:30 uur. Eindtijd kan wisselen, rond 22:00 uur.
Kosten: € 100,- ex btw per bedrijf (deelname 1 tot maximaal 5 medewerkers per bedrijf). ADN leden krijgen € 25,- korting.

Voor meer informatie:
ADN
T: (070) 351 21 06
info@agfdetailhandel.nl.

Publicatiedatum: