Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bagage inchecken via PostNL de toekomst?

Passagiers van Transavia kunnen vanaf nu hun koffers thuis laten ophalen door PostNL.

De zogeheten Bagage Check-in Service zorgt ervoor dat reizigers hun ruimbagage niet meer mee hoeven te nemen naar Schiphol, maar dat men die na landing op de bestemming aantreft. De proef loopt tot eind 2018 om te onderzoeken of deze mogelijkheid bevalt. Voor reizigers betekent het dat men op Luchthaven Schiphol aanzienlijk aan tijd wint. Inchecken op de airport wordt nu volledig overgeslage. In het bezit van e-ticket en boardingpass kan men direct naar de veiligheidscontroles en douane.

Reizigers, die van de service gebruik willen maken, moeten dit drie dagen voor vertrek aangeven bij onze medewerkers, die u tevens graag informeren over onze speciale Transavia tarieven. De luchtvaartmaatschappij rekent 13,95 euro per koffer. Op dit moment geldt de service alleen voor vluchten vanaf Schiphol. Indien de service aanslaat, zal dit worden uitgebreid naar andere luchthavens.
Publicatiedatum: